Просто няма такова количество физически активности или подходящ тип телосложение, при което Кока-Кола (или в интерес на истината всяка друга подсладена, газирана или не напитка) да бъде по-малко вредна за здравето. Също така няма вид упражнение, което направено преди, по време на или след да оправдае или промени ефекта на консумирането на напитката. Не забравяйте, че в 500 мл Кола се съдържат 54 г (около 15 лъжици) захар или 210 kcal като енергийна стойност.
И все пак компанията се опитва да пробута посланието, че Кока-Кола е приемлива, стига да има движение.
Рекламна кампания в Чили показва именно това. Идеята е всеки, който се качи в таксито да може да си "извърти" отстъпка от цената на услугата. За целта били монтирани специални педали на мястото на седалката до шофьора.
Ето какво гласи и текста на рекламата: "Според статистиката 70% от чилийците водят заседнал начин на живот. Да си размърдате пръста може да е крачката да промените това. Кока-Кола представя: Такси упражнение. Колкото повече въртите педалите, толкова по-евтина е сметката. Комбинирайте физическите активности с умерен и балансиран хранителен режим, за да коригирате теглото си. Колко смятате, че ще се движите днес? Движението е щастие. Щастието е движение".
И това е то. "Балансираното" хранене и движението постигат златната среда. Движението е щастие. А какво друго "отваря пътя на щастието"? Кока-Кола, естествено.
Сега, за да не останем неразбрани, не ви забраняваме да пиете Кока-Кола. Свободните хора имат право да правят каквото пожелаят, стига да не накърняват правата на другите хора. Това, което се опитваме да направим е да ви помогнем да вземете информиран избор. Не се заблуждавайте, че тази кампания или която и да било друга такава има цел, различна от това да продава повече от продукта, който рекламира. Просто вие сами преценете за себе си какво е здравословен, умерен и балансиран хранителен режим.
Още съвети за здраве ще намерите на страницата на спортуващите във Фейсбук.