В леко скучния досега трансферен прозорец разнообразие ни донесе свежото маркетинг решението на Борусия Дортмунд за представяне на екипа им за сезон 2013/2014.
80 645 цветя в жълто и черно украсяват парка "Вестфален" в Дортмунд, образувайки красив модел на фланелката на немските вицешампиони. Броят на цветята е символичен – отговаря на местата на "Вестфаленщадион", домът на жълто-черните.
Иновативното представяне на екипа е добър начин феновете да забравят огорчението от финала на изминалия сезон и да започнат новия по-ведро - с аромат на невен и петуния. Уникалният цветен макет ще краси парка до следващата седмица, когато всеки фен ще може да откъсне по едно цветче за спомен и да си пожелае триумф на любимия отбор през предстоящата кампания.
Футболът отдавна се е превърнал в добре работеща машина за пари, генерираща значителни приходи от продажбата на фен артикули и билети. Когато обаче кампанията за промотирането на даден продукт е направена с вкус и мисъл, нямаме повод да мрънкаме за "забравените истински ценности на футболната игра".
Още любопитни факти ще намерите на нашата Фейсбук страница.