Малко по малко стигнахме и до причина #6 да ви дойде до гуша от фитнес тренировките. Малко се задълбочихме в рекламните послания, но няма как. Те явно са един от основните дразнители и спекуланти. Сега ще си поговорим за несигурността.
Всяка една компания се опитва да ви направи по-несигурни, отколкото сте, за да паднете в капана на нуждата от техния продукт. Съвсем не се свенят даа попитат "Срам ли ви е да отидете на басейн?" или "Липсва ли ви тялото, което имахте в гимназията?", а след това да ви предложат магическото хапче.
Маркетолозите винаги търсят точката на несигурност, за да се нахвърлят върху нея след това. Те много добре зная, че трябва да ви влязат под кожата за да продадат продукта си. Ако не им се връзвате на приказките, няма да имате никакъв проблем. Просто се замислете дали даден фитнес продукт не предизвиква първоначално негативни емоции във вас. Ако да, той не е за вас.
Още от нас, за вас, тук.