България
Избери друг град
Търси по карта
Търси по Спорт

Техники за изграждане на мускули

Прочитания: 362
04.09.2014 15:09 по статията работи: Деси Иванова

Източник: foter.com

Намираме се във време, където фитнес залите са препълнени от уреди и добри треньори. За жалост малко хора използват тези плюсове. Често посетителите на фитнес мятат, че независимо как правят дадено упражнение, то е добро за тях. Имаме новина за вас, техниките са изключително важни. Ако желаете да изглеждате добре, трябва да спазвате някои правила. За да подпомогнем ефекта от силовите ви тренировки сме подбрали съвети от експерти, за правилни техники при изграждането на мускули.

 

 

1. Клекове

1379451

Експертите са единодушни, че клековете са най-добрият начин за поддържане на добра физика. Тези упражнения се отразяват много добре на силния пол, поради големия брой ангажирани мускули. Експертите също са съгласни, че повечето щангисти не изпълняват правилно. "Те не клякат достатъчно и така задните мускули не се тренират, а всичкото напрежение отива в петите и прасците.", споделят те.

 

За да подобрите техниката си започнете да се упражнявате без тежести. Правете клекове, при които задните ви мускули почти докосват земята. След като свикнете с правилната техника, започнете да натоварвате тялото с леки тежести. Постепенно увеличавайте теглото, като следите за изпълнението на упражнението. Ако дадена тренировка не е прецизно изпълнена, то вие губите полезния ефект от нея. 

 

 

2. Коремни преси

1379453
"Хората прекарват твърде много време, правейки коремни преси, включващи само 30-градусов обхват на движение. Това няма значително да промени коремните ви мускули.", казва експерта Патрик Хагерман. За да имате плосък корем и стегнати коремни мускули, Патрик препоръчва да правите коремни преси със свити крака. При тях натоварването е много по-добро.

 

Важно е да отбележим, че е от огромно значение положението на гърба. Техниката за изпълнение е следната: Заемете поза за нормални коремни преси, като свиете колената на близо 90 градуса. Поддържайте лактите странично, а не близо до главата. След това бавно започнете да се изправяте. Първо се повдига главата и брадичката води тялото. Стремете се да докоснете свитите си крака. 

 

Ако тази статия ви е харесала, дайте един лайк на страницата ни във Фейсбук: www.facebook.com/sportuvai.bg

Източник: mensfitness.com
Коментари
Помогни повече българи да спортуват
Добави място за спортуване Досега добавени - 2701
Гласувай!
Места за спортуване
Препоръчани
Най-четени
Школа "Salsa con Miguel" на Мигел Родригес 1 |
5
Flowin Bulgaria |
5
Айкидо клуб "Славия"  13 |
5
Виж всички препоръчани места за спортуване