България
Избери друг град
Търси по карта
Търси по Спорт

Стегнете корема с ... хавлия!

Прочитания: 933
16.12.2016 11:12 по статията работи: Александра Цанкова

Източник: http://m2-ch.ru

Ентусиазирали сме се да ви показваме тренировки, които да осъществявате с каквото имате под ръка. Показахме ви такива с котка, сега ще ви покажем как да се стегнете с плажна кърпа.



Следващите упражнения са особено подходящи за дамите, които искат да се отърват от досадните "любовни дръжки". Така че, правете следните упражненията по 4 пъти седмично и извайвайте приказно тяло.



Упражнение 1


Седнете със свити колене, стъпала, опрели пода и държите кърпата опъната над главата си. Постепенно започвате да правите кръгови движения от кръста нагоре, сваляте ръцете си. След завършен полукръг ви издигате отново. Правите 20 повторения.

 

da5cebf5-dde3-98a5-ab07-71aebf7b2f1d



Упражнение 2


Лягате по гръб със свити в колената крака, слагате кърпата под кръста си. Движението тук е познато - започвате да правите коремни преси като следите хавлията да не се размести. Повтаряте 10 пъти.

 

61d34c75-e3ec-83a3-5e0b-bbc4be42452a



Упражнение 3


Лягате с лице нагоре, държите кърпата на тила си и я опъвате с две ръце. Издигате крака във въздуха, единия свивате в коляното. На "едно" се обръщате наляво, на "две" се връщате в изходна позиция, на "три" се обръщате надясно. Повтаряте 10 пъти.

 

3d1e9720-5e66-9b97-6af6-f10b73b5b7e4



Упражнение 4

Лягате на една страна, ръката опъната нагоре, а под нея - хавлията. На "едно" изправяте торса като придърпвате хавлията към лятото си, на "две" се връщате в изходна позиция. Повтаряте 15 пъти.

 

bf3957f1-d3ee-6efa-c076-34a9b466e362



Упражнение 5

Слагате хавлията зад коленете си сядате на земята. Придърпвате я, така че прасците ви да останат във въздуха. На "едно" лягате назад като се стараете да не променяте позицията на краката. На "две" се връщате в изходно положение.



Друг вариант на това упражнение е: Краката остават в описаната по-горе поза, а кърпата държите над главата с високо вдигнат ръце. На "едно" опъвате краката и тялото назад, сваляте ръцете до корема си. На "две" се връщате в изходна позиция. И тук повторенията са 10.

 

891dbf3d-de7a-2c57-9b12-335f71a7593a

 

 

 

За още за интересни материали, кликнете тук.

Коментари
Помогни повече българи да спортуват
Добави място за спортуване Досега добавени - 2701
Гласувай!
Места за спортуване
Препоръчани
Най-четени
Фитнес и спа център - Pulse 1  47 |
3.38
ДЮФК Национал 1  4 |
4.5
Тенис клуб "Про Спорт"  11 |
5
Виж всички препоръчани места за спортуване