България
Избери друг град
Търси по карта
Търси по Спорт

Йога поза делфин + видео

Прочитания: 1255
30.09.2014 16:09 по статията работи: Деси Иванова

Йога подобрява не само физиката, но и емоционалното и психическото ви здраве. Ако търсите релакс и спокойствие, добре е да практикувате йога. днес ще ви представим позата делфин. Този асан има множество ползи. Въпреки че изглежда изключително лесен, всъщност е доста труден за изпълнение. 

 

Привидно изглежда като лека модификация на асана куче, гледащо надолу. По време на изпълнението на позата, вие заздравявате областта на ръцете и раменете. Това ще ви е нужно ако след време желаете да правите стойка на глава или на ръце. 

 

Ползите от този асан са множество:


- Разтяга и заздравява прасците, стъпалата и бедрата

- Укрепва ръцете

- Помага за регулиране на храносмилането

- Тонизира основните мускулни групи

- Терапевтична поза за менопауза, астма, високо кръвно налягане и ишиас

- Облекчава болките в гърба

- Премахва стреса, депресията и умората

- Подпомага за предотвратяването на остеопорозата

 

Ако сте начинаещи започнете да изпълнявате асана, като поставите ръцете си на пода, краката ви са опънати, а главата ви докосва земята. Задръжте така няколко вдишвания и издишвания. Ако сте по - напреднали започнете с леки движения първо да докосвате с брадичка върха на палците, а след това и с гърди. Важно е да съчетавате дишането с положението на тялото. Когато падате към земята вдишвайте, а при издигане издишвайте. 

 

 

Ако тази статия ви е харесала, дайте един лайк на страницата ни във Фейсбук: www.facebook.com/sportuvai.bg

Коментари
Помогни повече българи да спортуват
Добави място за спортуване Досега добавени - 2676
Гласувай!
Места за спортуване
Препоръчани
Най-четени
Be Shape Studio  5 |
5
Ски зона "Банско"  9 |
3.5
Айкидо клуб "Славия"  13 |
5
Виж всички препоръчани места за спортуване