България
Избери друг град
Търси по карта
Търси по Спорт

Дупе от страната на чудесата

Прочитания: 672
09.04.2013 10:04 по статията работи: Александра Цанкова

Как да го постигнем?

Чакането най-сетне приключи! Пролетта е тук и за разлика от привидно безкрайното очакване на този сезон, следващият идва със скоростта на светлината. А, ако не през лятото, то кога да покажем перфектните си тела? Ако все още мислите, че вашето има нужда от подобрения, можете да последвате съветите ни. Днес ви предлагаме идея как да стегнете задните си части, така че да приковават погледи цяло лято (а и след това).




Упражнение 1


Вземете чифт гири (всяка ръка е хванала по една гира) и ги дръжте в предната част на бедрата. Застанете с разтворени на нивото на раменете крака, леко свийте коленете. Без да променяте положението на краката, наведете торса си напред, докато не застане успоредно на пода. Направете пауза, след което се върнете в изходна позиция, като гърбът остава прав по време на цялото упражнение. Повторете 10 пъти.

 

e40c4e2c-38bc-373a-d96f-fa6a37cb7b40

 

Упражнение 2


Отново вземете гирите и поставяте десния си крак на пейка, стол или друго място с подобна височина. На "едно" се издигате, пренасяйки цялата тежест на десния крак. На "две" се спускате и сменяте краката. Повтаряте 10 пъти.

 

2f2eaa29-51be-19d4-c256-35b5e785f05f

 

Упражнение 3


Заставате на десния си крак, като го присвивате в коляното. Левият крак също е свит в коляното и опънат назад. На "едно" подскачате на десния и във въздуха сменяте с позициите им. Приземявате се на левия и изпълнявате упражнението от тази изходна позиция упражнението. Повтаряте 10 пъти.

 

67cfe2bf-04ee-81b3-b419-b3641dfb9e24



Упражнение 4


Легнете по гръб и сложете швейцарска топка под дясната си пета, а левия свивате в коляното. На "едно" придвижвате топката със стъпалото си докато не свиете и дясното си коляно. На "две" връщате в изходна позиция. Повтаряте упражнението 10 пъти, след което го правите и с левия крак.

 

4c168e9a-fec3-45b1-fff2-82dabc887a50

 

Упражнение 5


Взимате една пудовка (или гира) и я хващате с две ръце. Раздалечавате леко крака и ги присвивате в коленете. Наведете торса си напред (под ъгъл 45 градуса с пода). Залюлейте пудoвката между краката си като пренасяте тежестта на тялото си от пръстите към петите. Повторете 15 пъти.

 

91869254-0050-f5c7-45a4-cee3d978cb9d

 

 

 

За още от нас, тук --> www.facebook.com/Sportuvai.bg

Коментари
Помогни повече българи да спортуват
Добави място за спортуване Досега добавени - 2676
Гласувай!
Места за спортуване
Препоръчани
Най-четени
Фитнес и спа център - Pulse 1  47 |
3.38
ДЮФК Национал 1  4 |
4.5
Айкидо клуб "Славия"  13 |
5
Виж всички препоръчани места за спортуване