България
Избери друг град
Търси по карта
Търси по Спорт

"Гаятри" йога студио

Прегледан 1330 пъти
Бъди първият, ДОБАВИЛ В ЛЮБИМИ
Адрес: София, гр.София, кв. Гео Милев, ул. "Николай Коперник" 21, вх. Б, ет. 1
Тел.: 088/521 93 25
Email: gayatri@abv.bg
Условия за хора с увреждания: НЕ
Спортове
Йога
Обща информация

Клас Добруване, Благоденствие, Просперитет:


Клас Добруване, Благоденствие, Просперитет е час, в който се съчетават практики и елементи от древната наука йога, която спомага за хармонизиране на всички нива на човека, с учението на нефизическите ни учители Абрахам, които простичко и разбираемо ни запознават с вселенските закони. Хората, които искат да променят живота си към по-добро, могат да добият навици за трайно установяване в естественото си състояние на Добруване, Благоденствие и Просперитет.


Кинолектория


Всяка втора събота от месеца в 14:00 - прожекция на вдъхновяващ филм.
От 16:30 - клас Нада Йога, Маха Мритюнджая Мантра, сесия с картите "Добруване".


Класическа Йога:


Това е Интегралната Йога, преподавана от Шивананда, Сатянанда и други системи. Тя включва в себе си практики основно от Хата Йога, асани, дихателни (пранаяма) техники; Раджа Йога - предмедитативни и медитативни практики, мудри - енергийни жестове, бандхи - енергийни заключвания; Йога нидра (дълбока релаксация с визуализации и поднасяне на положителни утвърждения към подсъзнанието); Мантра Йога - пеене на звукове(мелодии), обикновено на санскрит, които имат положителна вибрация и благотворно въздействие; и др.
Основно за тези часове е, че позите се изпълняват обикновено бавно, със задържане, както и релаксирането след всяка практика.


Йога за начинаещи:


Самото име на часа подсказва, че това е занимание, в което се изучават първи стъпки в Йога движенията и дихателните техники. Опознават се основни пози, както и начина на движение и усещане на тялото в Йога. Заниманието е със сравнително слаба натовареност, релаксира се между отделните пози, както и в края на заниманието, съчетано с дълбоко, отпускащо дишане.


Спортна Йога:


Спортната Йога е предназначена за по-спортните натури, за хора, които имат нужда от по-голямо физическо натоварване; за тези, които искат да напреднат в усвояването на по-сложни асани; за тийнейджъри.
Не се препоръчва за хора със сериозни здравословни проблеми.
Спортна Йога включва класически асани с многобройни техни варианти, както и упражнения, излизащи извън рамките на класическата Йога - комплекси от упражнения за стягане и разтягане на различни групи мускули, антицелулитни упражнения, серия антистрес, комбинация от различни типове нативарване на тялото, отделни упражнения за проблемни зони, стягане на корема, стречинг.
Тялото се оформя и поддържа в перфектна здравословна форма и естетичен вид. Придобива се голяма гъвкавост, еластичност, лекота и грация. Развива се сила и издръжливост, оформят се мускулите, като се използва само собствената тежест на тялото. Активира се горенето на мазнините. Подобрява се кръвообръщението, засилва се имунната система, освобождава се стрес и напрежение.


Бебе йога:


Този курс е спонтанно продължение на курса за бременни - когато Чудото на сътворението е вече в ръцете ни. След раждането идва периода на възстановяването -да премахнем излишните килограми, да стегнем коремните и тазови мускули, а и перинеума, да подобрим гъвкавостта на гръбнака. И всичко това заедно с нашите бебета - като незаменими помощници в този процес. Специално адаптираните йога упражнения са съобразени с нуждите на майките и техните бебета, под форма на игри и закачки, на танц и забава. Този курс е полезен не само за мами, но и за малките бебчета - не само да привикнат по-бързо към своето тяло и да се научат да си служат с него, но и да пообщуват със свои връстници. А най-вече всички да се позабавляваме чудесно! Подходящ за включване след 40-тия ден от раждането до прохождане.


Йога за всички:


Средно натоварващо Йога занимание, което е подходящо, както за начинаещи, така и за напреднали.


Йога за Деца:


Заниманията с деца са под формата на игра, асаните са с имена на животни и растения и те истински се забавляват, развиват себе си, въображението си, концентрацията, самодисциплина, упоритост, издръжливост и много други качества. Стягат се и се разтягат различни групи мускули. Оформя се мускулатурата на цялото тяло. Развиват се мускулите, които поддържат гръбначният стълб изправен, децата придобиват естествен изправен стоеж. Засилва се имунната система и защитните сили на организма. Дихателните практики оформят белите дробове и увеличават притока на прана (жизнена енергия) в организма. Изпълняват се и упражнения за очите. Изпълняват се и упражнения, които предпазват от гръбначни изкривявания и лекуват такива.


Йога за бременни:


Йога за носещите живот в себе си. Заниманията са насочени главно към три основни аспекта:
- подготовка на тялото за физическите промени по време на бременността.
- физическа и психическа подготовка за самото раждане.
- общуване с детето.
В предлагания курс могат да се включват жени в различен стадии на бременност. Програмата е съобразена с особеностите на всеки един период. Дори никога да не сте правили йога преди, тези занимания ще дадат своя ефект. А нищо чудно и това да е началото на една нова любов в живота ви - любовта към йога...


Йога 1 ниво:


Часовете в първо ниво ще включват: асани, пранаяма (дихателни практики), медитации, мудри, йога нидра.
Асаните от ниво 1-во могат да бъдат изпълнявани от всички-дори и от хора, които никога не са практикували Йога; Тази група съдържа практики, предназначени да подготвят тялото и ума за по-напредналите практики. Те са изключително полезни за подобряване на физическото здраве.В тази група влизат: трите серии от Паванмуктасана (в превод от санскрит-фини упражнения за отстраняване на енергийните блокажи). Упражнения за очите; Иправени пози, динамични и статични пози; балансиращи, напред и назад навеждащи; осукващи гръбначия стълб; предмедитативни пози.
Дихателните техники в 1 ниво са подготвителни и с тях се изграждат навици за правилно дишане. Развива се сензитивност към дихателния процес и се тренират мускулите на гръдната кухина, като се увеличава тяхната жизнена сила.
В това ниво се изучват мудри(енергийни жестове), изпълнявани с ръцете.
Последната част е йога нидра(дълбока релаксация с визуализации и поднасяне на положителни утвърждения към подсъзнанието).


Vinyasa Flow


Този стил включва основно техники от Раса Виняса. Заниманието е разпределено основно на 3 части(вълни), Начална вълна, Ядро и Завършване. Започва се с варианти на Поздрава към Слънцето(Суря Намаскар), преминава се през Танцуващите Воини, постепенно се повишава натоварването, докато се достигне до най-силния момент, след това ритъма постепеннно се забавя. Завършва се с разтягане и релаксация или кратка медитация. Това, което забелязваме тук, като различие от другите часове е слятостта на движенията. Всяка поза преминава в следващата, а те са синхронизирани с дишането, така че дихателните техники(пранаяма) и позите(асана) се изпълняват едновременно. Образува се единен поток от движение, дишане, разгъване, изживяване.


Гаятри Йога 2


Тук е по-натоварващо от Гаятри Йога 1, позите са по-сложни, изисква се по-голяма концентрация, физическа сила, баланс, които се постигат с практикуване.

Съобщи за неточност
подобни места за спортуване
Боди Арт Кали  2 |
Йога студио "108"  2 |
4
Фитнес център "Йова-Спорт"  3 |
4
Спортен комплекс "Дема"  2 |
Всички места за спортуване
Коментари
Помогни повече българи да спортуват
Добави място за спортуване Досега добавени - 2676
Гласувай!