България
Избери друг град
Търси по карта
Търси по Спорт

Спорт до мръкване

Прочитания: 375
26.01.2017 11:01 по статията работи: Александра Цанкова

Източник: http://crowdhut.com

Слухове и легенди гласят, че вечер не се тренира. Активирали се ендорфини, покачвал се адреналина, повишавала се телесната температура, получавало се сърцебиене, а преди сън не било препоръчително. Общо взето - всячески се опитват да ви спрат да излезете да потичате в 8 вечерта. Ние пък ви пускаме - спортувайте на воля! За да видите, че не ви мислим злото, веднага ви казваме, че няма нищо страшно, даже се заемаме до оборим доказателствата против вечерните тренировки.



Телесната температура се повишава, така е. И какво от това? Нивото, с което ще се повиши тя е напълно здравословна и равна на тази, с която ще се затопли тялото ви и при дневна тренировка. Ако балансирате почивката си и внимавате да не се дехидратирате, няма нищо обезпокоително.

 

Твърди се, че за да се върне към нормалната си температура, тялото се нуждае от 4-5 часа. Въпреки това до час след треноривка температурата ви ще бъде нормална за здрав и спокоен сън.



Не са малко поддръжниците на информацията, че повишеното количество ендорфини в организма пречи на пълноценния сън. Въпреки това всеизвестно е твърдението, че ендорфините, отделяни след секс помагат за спокойно и безпроблемно заспиване. Изберете сами зад кое твърдение ще застанете.



Повишеното ниво на адреналин и учестения сърдечен ритъм са логичен резултат от тренировка. Много хора казват, че това може да попречи на здравия ви сън. Ние отново не сме съгласни. След като сърдечният ритъм се нормализира (обикновено до 15 минути), адреналина спада и няма какво да попречи на блаженото ви похъркване (ако случайно се намери дразнител, той няма да е следствие от вечерната ви тренировка).

 

 

Коментари
Помогни повече българи да спортуват
Добави място за спортуване Досега добавени - 2676
Гласувай!
Места за спортуване
Препоръчани
Най-четени
ДФК "Лъвчетата"  9 |
5
Ски зона "Банско"  9 |
3.5
Фитнес и спа център - Pulse 1  47 |
3.38
Виж всички препоръчани места за спортуване